Правила придбання та повернення квитків онлайн
Для придбання квитків онлайн на сайті Кінотеатру:
- 1. оберіть бажаний сеанс (натисніть кнопку, на якій зазначений час початку сеансу)
- 2. вас переадресує на сторінку, де зображена схема зали
- 3. оберіть місце (місця) та виконуйте інструкції, які ви бачите на екрані
Якщо операція пройшла успішно, ви отримаєте повідомлення з квитками на зазначену вами електронну адресу.
Отримані квитки у роздрукованому або електронному варіанті ви надаєте для перевірки контролеру при вході до зали.
Квитанція або смс банку, яка свідчить про оплату, не є квитком. Якщо після сплати кошти були списані з картки, але електронний квиток не з’явився в особистому кабінеті, чи не був доставлений на вказану електронну адресу, будь ласка, протягом години з моменту покупки зверніться в службу підтримки за адресою [email protected]
Один квиток дає право лише на одноразовий вхід до зали кінотеатру.
Погоджуючись з правилами придбання квитків, Ви приймаєте вказані вище умови, даєте згоду на отримання від Кінотеатру інформаційних повідомлень, дозволяєте обробку ваших персональних даних та підтверджуєте, що знайомі з віковими обмеженнями, які діють на сеанс.
Зберігайте в таємниці зміст свого квитка (його код і графічний штрих-код), забезпечте його захист від копіювання та від можливості несанкціонованого Вами використання квитка сторонніми особами. Звертаємо увагу що, якщо зміст квитка було скопійовано, та ним скористалася інша особа такий випадок розцінюється як фізична втрата квитка, відповідно Кінотеатр не несе відповідальності в цьому випадку та не здійснює повернення коштів.
Ви можете повернути електронні квитки автоматично не пізніше, ніж за півгодини до початку сеансу. У разі доступності автоматичного повернення, вам буде відображено кнопку "Повернути квитки" у вашому особистому кабінеті. При натисканні цієї кнопки буде ініційовано повернення квитків та коштів в автоматичному режимі в результаті чого, Вам відобразиться повідомлення про статус та успішність повернення.
Період повернення коштів банком на платіжну картку Покупця залежить від правил, встановлених банком-емітентом (тим, що випустив платіжну картку Покупця) і банком-еквайєром (тим, що приймає оплату за квитки), і може відбуватися від двох до сорока п’яти робочих днів.
Якщо автоматичний режим повернення квитків недоступний (тільки у разі, якщо сеанс не відбувся через повітряну тривогу), будь ласка, надішліть листа на адресу info@kinoman.ua, в якому зазначте:
- - назву кінотеатру;
- - мету повернення;
- - номер замовлення;
- - код придбаних квитків (код розташований над штрих-кодом);
- - останні 4 цифри платіжної картки, якою здійснювалася оплата квитків.